user Risk | Hace más de 5 años

els mexicans, argentins, ecuatorians..etc estimen molt sa seva terra i sa seva cultura, pero sa seva llengua es s'espanyol i ells no son ni sa senten espanyols. Lo mateix pasa els Estats Units, xerran s'angles pero no son anglesos. CAP problema.

user @Joan | Hace más de 5 años

T'escric en mallorquí perquè vegis ses diferències amb so català. Supos que ets un dets adoctrinats que en aquests 30 anys s'han produït entre es joves d'aquestes illes i per tant prefereixes es català, però que sàpigues que en una democràcia no ha d'haver-hi imposicions i això és lo que mos varen fer en ets anys 80 (IMPOSAR-MOS ES CATALÀ), QUAN AQUESTA LLENGUA NO TÉ RES A VEURE AMB ES MALLORQUÍ i ses balears no han pertangut an es somiats països catalans. VISCA SES BALEARS, SA SEVA HISTÒRIA, ES SEUS COSTUMS I ES QUE DEFENSAM SES SEVES LLENGÜES.

user Angelcaido | Hace más de 5 años

MALLORQUINA.....No catalana...no seais desleales. La que hablan tus abuelos o los amigos de tus abuelos...QUE NO OS ENGAÑEN

user Tomeu | Hace más de 5 años

Un grupo de radicales adoctrinados y regados de dinero público. Seguro que a lo único que aspiran es a que les den un puesto a dedo en alguna institución pública. Que tristeza de vida

user Joan | Hace más de 5 años

L’adoctrinament gros és el que patim des de Madrid. La divisió de la llengua és el principi de la fi. Mira com no defensan la llengua Metxicana ni la Argentina (bastant mes llunyanes del que es parla a Madrid del que un barceloní parla al que xerra un mallorquí). Reflexioneu i jo no em considero català, simplement mallorquí crític i format.

user un español mallorquí | Hace más de 5 años

Sebeu que son malcriats, que les pregunten de donde han sacado su gramática y muchos tendrán una sorpresa.

user Risk | Hace más de 5 años

Persones joves que defensan sa nostra llengua i sa nostra identitat. endevant i força

user Scorpio | Hace más de 5 años

En mallorquí ês trèu sa llengo, tot lo demés a ca seua te sas feynas

user Feliz 2018 | Hace más de 5 años

Ruego se suspenda toda actividad dedicada a la provisión de fondos, ya sea a nivel institucional o privado, para grupos o personas condenadas por la justicia. Aprovecharía para solicitar que se elimine toda actividad dedicada a la enseñanza o exposición del catalán. Espero que las entidades y/o organismos competentes ejercerán las funciones necesarias para los fines solicitados. VIVA LAS BALEARES, SU HISTORIA, SUS COSTUMBRES Y LOS DEFENSORES DE SUS LENGUAS.

user Edu | Hace más de 5 años

Quan se donarà conta na Francina i el PSOE que els seus socis de MES ja han començat es camí cap a sa independència. En serà responsable davant sa Història tal com ho és en Montilla des merder català.. Si no, al tiempo!