user Por fin se sabe qué pasó | Hace más de 5 años

Todo se llega a saber y ya nos hemos enterado que lo que motivó el bloqueo de la pólvora fue que el seguro esta caducado y sin renovar, a quien sea responsable que se le exija lo que sea. Hay quienes enseguida atacan al gobierno central, guardia civil, etc. se nota como respiran.

user Pepinillo Grillo | Hace más de 5 años

Enhorabuena a la Guardia Civil por esta intervención. Estaba claro que así como está el país no se pueden dejar explosivos en manos de moros invasores. Ni en broma. Blanco y en botella. Vamos a dar gracias realizando una romería a la ermita del Rocío.

user Duc fumat | Hace más de 5 años

viva la guardia siví . . . . viva la legion.... y via expañiiiiiaaaa . . . hips . . .

user D'aquí | Hace más de 5 años

Volem una policia autonòmica, gent d'aqui que defensi a la bona gent que paga els impostos, dels delinquents, ultres d'extrema dreta inclosos quan fan malifetes, no policies repressores, a les que els molesten els nostres costums i el nostre tarannà.

user El que se posa | Hace más de 5 años

Català i feministaes un troll. Un personatge més d'en multinik per deixar als que defensam la llengua comú amb valencians i catalans, fets un.pedaços bruts. I clar que som mallorquins i balears! però més mos val anar amb els catalans, que al cap i a la fi som descendents del mateix tronc i tenim una llengua i una cultura en comú, que no amb uns governants i seguidors d'extrema dreta, pro-castellans, saquejadors, corruptes i altractadors, que ens fúen les forces d'ordre públic, que pagam amb els nostres impostos, perque ni tan sols suporten que tinguem festes nostres. Es una vergonya i no ho hem de consentir ni ho consentirem. Europa ja sap de quin peu calça Espanya.

user joan de sa muntanya | Hace más de 5 años

Tranquils, tot es un simulacre... Avui els mallorquins NO defensam res; ni sa nostra terra, ni sa nostra religió,ni res de res!! Tothom mos dóna pel sac i acotam el cap!!

user Morgana | Hace más de 5 años

@catalana i feminista....tu ets beneita!! Aixi sin mas, aqui no som catalanobalear coiona, som balears i mallorquins, gent com tu es la que fa que aquest mon sigui cada dia mes anormal, com tu!! Au!, arruix! Una mallorquina d’aqui, amb dos coions

user La pregunta | Hace más de 5 años

No lo entiendo, últimamente la gente de Soller se queja de la masificación, ruido y falta de aparcamiento en el pueblo, por el caso túnel y ahora celebran acontecimientos ruidosos y que provocan el efecto llamada...

user @ No se enteran | Hace más de 5 años

No pone en ningún sitio que sea un simulacro. A ver si nos quitamos esta costumbre tan fea, de mentir y de intentar engañar a la gente.

user Vergonya | Hace más de 5 años

La questió, és arruinar les festes populars que no siguin "cañís".