user sion | Hace más de 10 años

Mentres governi es pp,,teniu cruu lo des tren, ara governen els empresaris, numeros! Si no surten, barco, per lo vist els numeros no han sortit mai ja q si nos faria estona q el sr antich i secuaces juntament amb sabater, ho haguesssin acabat,, me fa graci veura com aquest projecta vos ha fuit d ses mans,,crec q ja es hora d q es posi un poc d ordre,anti tren i gastos!! A fer feina tos!! I vorem com treim es carro

user vs | Hace más de 10 años

No sempre s'han de donar les culpes a Palma o a Madrid. El fracàs del tram Manacor-Artà es degut a la comarca de Llevant mateixa. Hem vist la impossibilitat de resoldre el problema de la travessia, moderna i eficaç, de Manacor, km 0 d'aquest tram de línia.

user JS | Hace más de 10 años

Conec a un conegut anomenat JOAN LLORET i m'ha dit que no te res a veure amb aquest Juan Lloret que ha comentat per aquest fòrum. Ja m'imaginava que no era el mateix.

user un de Mallorca | Hace más de 10 años

La gent d'Arta, si vol anar a l'Hospital de Manacor, per exemple, ido tenen dret a tenir uns bons transports i serveis públics. Hi ha un 70% de les obres fetes i es mes fàcil acabar-les que torna enrere. A JUAN LLORET, no sembles mallorquí, t'expresses com si fossis del centre d'Espanya. A en Pastor el varen expulsar del pp que no es el mateix. I les obres públiques ho pagam tots. El que no era just es que de Inca Palma hi hagués unes bones comunicacions i en canvi la comarca de Manacor sempre ha estat castigada amb aquest sentit fins que varen fer el desdoblament de la carretera.

user KH | Hace más de 10 años

ESTE FAMOSO TREN FANTASMA MANACOR-ARTA HUELE A TUFO DE DESPILFARRO. NO NIEGO Q LA FUNCION Q PUEDA DESEMPEÑAR SEA IMPORTANTE, PERO HUELE AL MISMO TUFO Q EL MACRO PALACIO DE CONGRESOS, SIN NEGAR Q PUEDA SER UNA COSA BENEFICIOSA PARA TODA MALLORCA EL TUFO DEL DESPILFARRO HUELE LO MISMO Q EL TUFO DEL DESPILFARRO DEL TREN DE ARTA-MANACOR. ¿ NO SE PUEDE SACAR UNA FORMULA MAGISTRAL PARA Q NUESTROS POLITICOS, SEAN DEL PARTIDO Q SEAN, NO ROBEN TANTO Y NO HAGAN COSAS Q CUESTEN EL DOBLE O EL TRIPLE DE LO PRESUPUESTADO ??.

user Pep | Hace más de 10 años

Cala Rajada-Palma en bus 11€ i 90 minutos. Esto es disuadir del transporte público a cualquiera.

user vs | Hace más de 10 años

També s'ha de prendre en consideració que la trinxera del tren ha duplicat d'amplària, si comparem a les previsions. Totohm pot ver-ne les conseqüències i destrossses sobre el paisatge. S'han fet consultes sobre aquest canvi d'allò més considerable, en termes de medi ambient?

user antonia | Hace más de 10 años

Resulta curioso ver como Pastor, que no quiso el tren en la legislatura pasada ahora si lo quiera. Por qué será? A todos los pro-autobuses. El tren vertebra los territorios y no unen solo los pueblos con la capital como hacen los autobuses. @vs: Creo que te has descondo unos cuantos km entre sant llorenç y son servera...

user vs | Hace más de 10 años

Hem de fer un traçat moderne i, per això, s'ha de menester un consens entre els batles. Ja etic empipat, o emprenyat, de pensar que hauré de soportar 10 km entre Son Servera i Sant Llorenç, o sigui una voltera, quan hi ha només 5 km per carretera.

user abejorrocojo | Hace más de 10 años

KH, totalmente de acuerdo en la línea Manacor-Artà. No puedo discutir si las líneas de autobuses van vacías o no. Ahora, por lo que dices,d nunca te has subido al tren de Inca o Manacor, sobre todo a horas punta. Llevan más gente dos trenes que todos los autocares de la isla juntos!!