Cada dia es fa més clar que els canvis efectius a l’educació neixen de la mateixa realitat de les aules, del carrer i del món digital (tan real o més que l’altre...), i no dels penetrants estudis teòrics amb què pedagogs, sociòlegs i polítics omplen sense aturar papers i pantalles. Un exemple, petit però demolidor, és aquesta proposta britànica d’incloure dades de les taxes d’atur, diversificant-les segons els estudis i l’experiència professional dels afectats, en les explicacions de les diverses matèries que cursen els alumnes al llarg dels seus estudis preuniversitaris. Fent un problema de matemàtiques, per exemple, o conversant quan practiquen la segona o tercera llengua, o redactant un comentari de text, els alumnes comproven així reiteradament quins estudis i pràctiques garanteixen un lloc de feina o aboquen a la subocupació i fan difícil accedir al món laboral.
Ensenyar als que saben
Palma09/06/22 3:59
También en Opinión
- Cortes y restricciones de tráfico por la celebración de la Mallorca 312
- Los vecinos de Marratxí denuncian un «escándalo insoportable» en una casa turística ilegal
- Una masa de aire frío bajará las temperaturas por debajo de lo normal en Mallorca
- Detenido por poner un candado en un solar de la calle Manacor para evitar que entraran okupas
- Un edificio de propietarios en Palma acumula una deuda de 6.000 euros por culpa de un local okupado
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
De momento no hay comentarios.