Els darrers temps hi ha hagut enrenou amb un aspecte de l’anomenada bretxa digital, en concret les dificultats d’accés als serveis bancaris que suposa per molta gent el nou model que relaciona bancs i clients de manera digital. És un aspecte d’aquesta bretxa o fractura digital (seria més clar i net dir-ne «desigualtat» digital, una més) perquè l’expressió esmenta la divisió entre diferents sectors socials pel que fa a l’accés i domini de la tecnologia sorgida dels ordinadors i Internet. I n’és un aspecte, no el més greu ni problemàtic, perquè les desigualtats d’accés a la informació o al mercat de treball, com als serveis financers o a d’altres sectors, s’han revelat un problema petit comparat amb el que planteja la relació dels ciutadans amb l’estat.
El costat de la bretxa
Palma31/03/22 3:59
También en Opinión
- Ingresada en la UCI una joven tras beber un café contaminado por insectos en el aeropuerto de Palma
- «O consigo contactar con el Ajuntament de Palma o mi proyecto muere»
- Una moneda en el barco hundido de Ses Fontanelles permite datar el navío con exactitud
- Sánchez reflexiona si renuncia a la Presidencia: «¿Merece la pena todo esto?»
- El 'boom' del cicloturismo satura las carreteras de la Serra de Tramuntana
1 comentario
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Els bancs, com a mínim un, producte de una fusió no tracten al seus clientes com a tals, pretenen que le client s’adapti al banc, enlloc de adaptar-se ells al client. Això sí, el “client” ha de continuar pagant els “serveis”. Es com si els supermercats, intentessin convertir la compra per internet en obligatòria, i donàssin cita prèvia per anar a comprar.