Foto de archivo de Rata Market Inca 2019. | M. À. Cañellas

TW

Llegan las Fires d'Inca con un extenso programa de actos que se divide en tres fechas clave. Por un lado, el 24 de octubre con la Fira de la Terra; le seguirá la Fira de l'Oci i de l'Esport el 31 de octubre, y finalizarán con la Fira d'Època i de l'Art el 7 de noviembre.

En la Fira de la Terra la programación atenderá a los más pequeños de la casa con numerosas actividades pensadas para ellos. Pero también habrá un importante espacio para la venta de artesanía y productos de la tierra, así como, para exposiciones.

En la Fira de l'Oci i de l'Esport se podrá ver como el deporte es el gran protagonista aunque también habrá conciertos, baile en línea, actividades infantiles y mercadillos.

Finalmente, la Fira d'Època i de l'Art tiene contemplado varias actuaciones en el mercado medieval. La Nit del Vi o la quinta edición del Rata Market son otro de las propuestas de esta parte ferial.

Para conocer el programa completo puedepinchar aquí.

El alcalde de Inca Virgilio Moreno ha querido aprovechar estas Fires para recordar a aquellos que perecieron por culpa del Coronavirus y ha agradecido el esfuerzo de los ciudadanos a lo largo de estos meses "Aquest sacrifici personal és el que ha fet possible que puguem tornar a celebrar les Fires d’Inca, tot i que enguany seran unes Fires diferents i de transició, adaptades a la nova normalitat" ha comentado. Unas ferias en las que, como siempre se ha implicado todo Inca: "Més que mai, vull agrair la feina feta per totes les àrees de l’Ajuntament, jun-tament amb empreses, veïnats, institucions i altres col·lectius, per poder tirar endavant aquest programa que teniu entre les mans. Tots plegats han fet un important esforç per plantejar tres caps de set-mana plens d’activitats i esdeveniments que puguin ser atractius per a tothom, i ens permetin gaudir d’uns dies de germanor amb les màximes garanties. Animau-vos tots i totes a participar de les Fires d’Inca, i a gaudir de tot el que ofereix la nostra ciutat amb molt de seny i responsabilitat.Molts d’anys i bones Fires" concluye el alcalde.