Presentación de la Mostra Gastronòmica d'Algaida 2021.

TW

Este año la Mostra Gastronòmica d'Algaida cumple quince años y tendrá lugar desde el 15 al 24 de octubre con la participación de nueve restaurantes y dos bodegas.

El Ajuntament d'Algaida organiza esta cita anual que promueve el sector de la restauración del municipio. Los restaurantes que participan, un total de nueve, han elaborado menús especiales y con ellos se ofrecerán los vinos de las bodegas, también participantes en la Mostra, Can Majoral y Oliver Moragues.

Los restaurantes participantes son: Can Sant Cafè, Celler Bar Randa, Es 4 Vents, Hostal d'Algaida, Pizzeria Pepe Nero, Sa Talaieta, Santuari de Cura i s'Espiga. Así mismo, se ha sumado Cuina i Vins, tienda de comidas caseras para llevar. Destacar que es imprescindible hacer reserva a los restaurantes. Puede consultar los menús de cada uno de ellos en este enlace.

Hace unos días tuvo lugar el acto de presentación donde Maria Antònia Mulet, alcaldesa de Algaida, destacó que "la mostra ja fa 15 anys i després que l'any passat, tot i la pandèmia, els restaurants apostessin per dur-la a terme, pensam que enguany el que feim per part de l'Ajuntament tornant a apostar per la mostra és reafirmar i reivindicar una part tan important de la nostra economia i més enguany que coincideix en el fet que les mesures han canviat i ja no hi ha limitacions d'aforament i horari".

La regidora de Promoción Económica, Margalida Fullana, también quiso dedicar unas palabras durante la presentación de este evento que ya ha echado raíces en la agenda anual de Algaida. Fullana se mostró "molt satisfeta pel suport de nou negocis relacionats amb la gastronomia del municipi i els dos cellers". Además mencionó que "la portada fa menció al producte de temporada, al local i al vi d'Algaida que també és ben conegut. També fa menció especial al vidre de Can Gordiola que va fer el 300 aniversari i d'aquesta manera destacam l'artesania d'Algaida. En els menús hi ha molt de producte mallorquí de temporada i local".

Como novedad, añadir que se sortearán 10 piezas de artesanía de Vidres Can Gordiola como homenaje a su 300º aniversario.