Planícia y Son Real, más cerca de Banyalbufar y Santa Margalida

| Mallorca |

Valorar:

El Govern busca fórmulas para que Santa Margalida y Banyalbufar puedan decidir sobre la gestión de las fincas públicas de Son Real y Planícia.

Son Real está en el término municipal de Santa Margalida y Planícia en el de Banyalbufar. Las fincas fueron adquiridas por el Govern con dinero público. La primera costó casi 12 millones de euros y la segunda fue adquirida por 11,2 millones de euros.

Los dos municipios coinciden en que las possessions han estado infraexplotadas, que ni mucho menos se les ha sacado el jugo que son capaces de dar.

El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, informó que se está buscando una fórmula para dar voz en la gestión de los edificios públicos. No solo a los ayuntamientos, matizó, sino a la sociedad civil del pueblo, al tejido asociativo.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Jaume
Hace más de 3 años

A pata y cuesta arriba me parece que muchos no se van a acercar

Valoración:menosmas

un español mallorquí
Hace más de 3 años

Ses juergas no tornaran falta y dinas y a voura k pegara ya lo conocemos y algún enchufado o no ?.

Valoración:menosmas

colonier
Hace más de 3 años

La titularitat patrimonial de Son Real correspon el Govern i la responsabilitat de la gestió també. Obviament el Govern no ha d'actuar d'esquena el poble i, ben especialmente, del poble més proper. Ara bé, el conceller Vidal ha de tenir present que la voluntat del poble no sempre és coincident amb les determinacions de les batlies. Ferà bé de gestionar Son Real amb acord de les i els ciutadans més propers a l'emblemàtic lloc

Valoración:4menosmas

en paparra
Hace más de 3 años

Si els Ajuntaments de Banyalbufar i Sta Margalida, poden decidir sore la seva gestió, suposo que començaran a pagar els gastos de manteniment d'aquestes finques, no? o només paga el Govern? que n'hi ha molts que es volen pujar al carro per no volen pagar el viatge ...

Valoración:2menosmas

Ensenyat
Hace más de 3 años

Si l'ajuntament de Santa Margalida intervé en la gestió de Son Real, s'haurà acabat tot un projecte que ha donat els seus millors fruits. No es pot oblidar que Són Real és el resultat de l'antiga Ecotaxa, imposat a favor de tots els ciutadans de Mallorca. És el Govern Balear qui ha de defensar els interessos de tots els mallorquins, NO l'ajuntament de Santa Margalida.

Valoración:6menosmas

Tomeu
Hace más de 3 años

Pues para empezar, lo que se ha hecho en Planisi es prohibir. Gracias conselleria por gastar nuestro dinero e impedir el paso de bicicletas.

Valoración:0menosmas

Tomeu de Palma
Hace más de 3 años

En Monjo estarà content.

Valoración:3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1