Vilafranca lucirá una nueva bandera con el voto en contra de la oposición

| Vilafranca |

Valorar:
preload
Imagen de la nueva bandera de Vilafranca.

Imagen de la nueva bandera de Vilafranca.

31-10-2015 | Assumpta Bassa

El pueblo de Vilafranca tendrá pronto una nueva bandera, que fue aprobada en el pleno ordinario por el equipo de gobierno (Partit pel Poble) con el voto en contra de los grupos en la oposición (MÉS per Vilafranca e Independents per Vilafranca-Esquerra Republicana). Se trata de una versión de la enseña de Mallorca con el escudo de Vilafranca en el centro y la silueta del pueblo (en el lugar del castell que representa l’Almudaina).

Lluc Bauzá, portavoz de Independents-Esquerra, justificó su voto en contra en el sentido que «las banderas no se inventan», a la vez que propuso «solicitar un informe a la Universitat de les Illes para que el cambio esté más fundamentado y, posteriormente, someterlo a una votación popular». Decisión compartida por MÉS, que defendía que «no hay necesidad de hacer un cambio». Al final prosperó la propuesta del equipo de gobierno y el nuevo estandarte lucirá en el balcón del Ajuntament.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Incults!
Hace más de 3 años

La retxa lila no és rès,no té cap valor històric ni d´identitat, nomès se va afegir a la nostra vertadera bandera, per distinguir la nostra Comunitat de les damés que també ténen la senyera com a estandard.

Valoración:1menosmas

dimbladas
Hace más de 3 años

Es censor de guardia ataca de nou. Perque heu borrat es meu comentari?, vos fa mal que hagi dit que s'estrellada és un padaçot?

Valoración:0menosmas

poliesportiu
Hace más de 3 años

Penosa. El més important que és l'escut de Vilafranca és la part que manco pes té dins la bandera, la taca lila que no simbolitza res destaca més que l'escut i l'skyline. I el mateix Skyline mal fet de veres. És a dir, que no te senti gràfic i molt manco sentit vilafranquer. M'agradaria saber qui ha estat el dissenyador!!!

Valoración:3menosmas

Picoloro
Hace más de 3 años

Meteu te olvides des profeso de sa UIB que es ho...varen fe dimiti perque enave contre es seus interesos,i com totos es politics no se poren perde sa memelle i depues de ocupa un puesto politic tornen e lo public despues de ve estat un peris mallorquins siguent politic ,sa diferenci es que un trebeedo demane sa exedenci just li conte per dos anys si a pasat equest tens i vols torna no pots cose que es politics si poren,pague benit(no me referex a tu)exo e tu no te interesa lo unic es politique de ppartit.

Valoración:-2menosmas

Faroles
Hace más de 3 años

Me encanta porque es lo menos catalanista posible. Bravo! Es mallorquina, falta poner la s del salat para que sea perfecta.

Valoración:2menosmas

clarito
Hace más de 3 años

Es fea de cojones.

Valoración:5menosmas

bb
Hace más de 3 años

Es fea, fea, fea, ..... pero FEA!.

Valoración:4menosmas

Ratolí
Hace más de 3 años

Está perfecta para prenderle fuego.

Valoración:-2menosmas

DiegoGomez
Hace más de 3 años

Una bona manera de desviar el principal problema d'es poblé,s'atur. Incompetents!!

Valoración:6menosmas

Pero
Hace más de 3 años

Se veu una silueta de un poble torçut. El cervell de una persona permi esta aixi.

Valoración:3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3