El desdoblamiento de la carretera Llucmajor-Campos comenzará en 2016

| Palma |

Valorar:
MALLORCA. ACCIDENTES TRAFICO. OTRA MUERTE EN LA CARRETERA LLUCMAJOR - CAMPOS. Una mujer muerta y sus dos hijos heridos al salirse de la vía su coche.

MALLORCA. ACCIDENTES TRAFICO. OTRA MUERTE EN LA CARRETERA LLUCMAJOR - CAMPOS. Una mujer muerta y sus dos hijos heridos al salirse de la vía su coche.

Vasil Vasilev

La consellera de Territorio y Infraestucturas del Consell de Mallorca, Mercedes Garrido, ha explicado que el desdoblamiento de la carretera Llucmajor-Campos es un proyecto «prioritario» para el Consell de Mallorca, y ha anunciado que las obras comenzarán el año 2016.

Asimismo, ha destacado que los ingenieros del departamento ya trabajan en la redimensión del proyecto, para disminuir el tamaño de la mediana y estudiar una reducción de las vías de servicios, así como la eliminación de una rotonda elevada.

Hay que recordar que esta adecuación del trazado, que es diferente a la prevista por el anterior ejecutivo encabezado por los populares, fue uno de los primeros compromisos de los representantes de los partidos de izquierdas que posteriormente pactaron la actual composición del gobierno insular.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

pena
Hace más de 5 años

Pues nada a esperar Supongo que cada muterte en esa carretera le pesara en la conciencia al señor politico de turno,uy que error si los politicos no tienen conciencia solo amor al poder

Valoración:4menosmas

Dimarts si
Hace más de 5 años

No entiendo....dicen que no es política,, si esta aprobada por los técnicos.. Ahora ellos mismos la tienen que rectificar.un año y medio más..su por desgracia hubiese más muertos, y fuesen familiares míos, enviaría a FISCALIA al presidente y a la consellera del consellera, a ver que pasaría ??

Valoración:5menosmas

Juan
Hace más de 5 años

Pues igual lo ideal para aumentar la seguridad seria retirar la capa de asfalto y estrechar la carretera a 4 metros como estaba hace 50 años, así no consumimos territorio y aumentamos la seguridad al no poder pasar de 40km/h sin cargarse el coche.... Ahí perdón no estamos en 1940 estamos en 2015 y la cosa ha cambiado .... Déjense de tonterías y ejecuten el mejor proyecto aunque no lo hayan diseñado ustedes .... Por cierto quien hará y cobrará el rediseño? Cuanto nos costará de más?

Valoración:6menosmas

Justet
Hace más de 5 años

Per a "jo"... aquí no se fomenta sa velocitat, se fomenta sa seguretat de tothom, que no ho veus???? Sa carretera de Manacor no és cap pista de carreres i ha guanyat en seguretat un 1000%... amb sa de Llucmajor-Campos passarà el mateix. Pots treure sa llibreta que vulguis, se nota que no vas mai per aquesta punyetera carretera.

Valoración:16menosmas

PAPI
Hace más de 5 años

POR FIN !!!!!,ya era hora.Y JO,desde que desdoblaron la carretera Palma-Manacor,si no me falla la memoria,solo ha habido tres muertos y dos de ellos,cuando todavia estaba en obras y digo solo,si lo comparas con los dos o tres que habia mensualmente.

Valoración:20menosmas

Porqueret de So Na Moixa
Hace más de 5 años

Es a dir, que començaran ses obres d'aqui a un any i mig.

Si començen el desembre de 2016 hauràn cumplit la seva paraula. I falta un any i mig.

Tot per no agafar l'actual projecte, que no es un projecte del PP sinò dels tècnics.

Poden reduir el tamany de les vies de servei, per no consumir territori, de manera que un pagès quan vagi amb el tractor a la finca hagi de fer trenta maniobres per voltar.

També la poden estrenyer de manera que quan topem un cotxe en sentit contrari ens haguen d'aturar a la vorera per deixarlo pasar.

I la mitjana, que la deixin de dos centimetres per no consumir territori.

I axií na Garrido estarà tota contenta.

Valoración:19menosmas

El Barto
Hace más de 5 años

Prioritario y van a esperar casi medio año para empezar? Me da a mi que esta gente no hace mucho uso de la carretera.

Valoración:15menosmas

jo
Hace más de 5 años

venga va a fomentar la velocitat? si senyor sou uns cracks??? no passeu pena que quan estigui feta començaré a possar una llibreta accidents i morts i al cap de l'any treurem comptes. M'encanta que no es mir prim.. i aneu a sa vostra bolla si senyor.

Valoración:-23menosmas

Per Antoni
Hace más de 5 años

Antoni, cap quadrat. Si arriben a desdoblar sa carretera o fer una autoopista, no l'agafis mai eh!! Ves pel cami de Son Marrano o per dedins es sembrat o com vulguis. M'estim més que es irresponsables que dius (que sempre n'hi haurá) vagin per una via de doble sentit. Crec que mai has anat per aquesta carretera, veuries que els demés te passen rosant o els pontets de formigó de ses voreres t'esperen amb els braços oberts o el pagés que surt del foravila ho fa sense mirar o enlluernat pel sol i no te veu venir a 80km/h com sols anar anar tu (que per cert emboses i poses nerviós a tot Deu) perque és tan perillós com anar aviar. Au venga, ves en somereta que segur no tendràs cap accident

Valoración:21menosmas

Antoni
Hace más de 5 años

Ho veuen el que dic. "Els bon conductors ja se queixen abans de començar". Ara ja no volen desdoblament ara volen més autopistes!!!! Saps que poden fer?? Una macroautopista desde Llucmajor que passi per Porreres, Montuiri, Campos, Felanitx, Ses Salines, Santanyí, Colònia de Sant Jordi... Així tots els irresponsables, cares dures, velocistes, addictes al móvil i els wassahp serán lliures de fer el que voldran i faran les mateixes imprudències que ningú controlarà perquè la policía no hi será mai i així tornaran a guanyar els il·legals i els que fan les coses malaments i les infraccions a les carreteres!!! Tots els que reclamen aquestes carreteres són aquests conductors. Senyors politics, tècnics, guardia civil. Així no arreglarem res per evitar els irresponsables al volant. No podem estar fent carreteres a l'illa perquè hi hagi gent que no sap conduir i sigui temerària. La solució està en MÉS VIGILÀNCIA I EL PRIMER QUE FACI IMPRUDÈNCIES TEMERÀRIES A LA PRESÓ I NO HA DE SORTIR. Així SI eliminaran el problema!! QUina pena d'illa. No es mereix aquesta destrucció per culpa d'una minoría d'impresentables que sempre es surten amb la seva.

Valoración:-29menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3