Elecciones municipales 2015

Joan Miquel Chacón encabeza la lista de MÉS para Sencelles

| Sencelles, Mallorca |

Valorar:
preload
El candidato, durante su presentación.

El candidato, durante su presentación.

11-04-2015Més per Mallorca

Un centenar de personas asistieron este sábado, en el Centro Cultural Can Grau, al acto de presentación de la candidatura de MÉS per Sencelles de cara a las elecciones municipales del próximo 24 de mayo.

Joan Miquel Chacón será quien encabezará la candidatura que pretende «seguir transformando nuestro municipio con la colaboración de toda la ciudadanía».

Chacón, diplomado en Magisterio de Educación Física y natural de Biniali, se presenta por primera vez como cabeza de lista y cuenta con una candidatura que combina «personas con mucha experiencia en política municipal», como es el caso de Xesc Oliver, y también con gente joven, como son el número dos y tres de la lista, Toni Ramis y Francina Roig respectivamente.

Por su parte, el candidato de más por Mallorca a la Presidencia del Govern, Biel Barceló, ha destacado que «MÉS es la fuerza política con más presencia en los municipios de la isla».

Barceló ha asegurado que «somos la primera fuerza en implantación municipal y la única que no recibirá órdenes de Madrid a la hora de mirar por los intereses y beneficio de la ciudadanía».

El candidato a la Presidencia del Govern ha animado a todos a participar de las elecciones para lograr «el cambio en el Govern que todo el mundo ya reclama; estamos preparados, tenemos un programa potente y concreto, pensado aquí y para la gente de aquí, unas personas preparadas y arraigadas en el territorio».

Elecciones

  • Joan Miquel Chacón
    Joan Miquel Chacón

    Biniali. Diplomado en Magisterio de Educación Física.Se presenta por primer vez como cabeza de lista.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Siurell
Hace más de 4 años

Val MES un pel dun CAT que es dun RENEGAT.

Valoración:0menosmas

Un d'aquí
Hace más de 4 años

TOMEU, , confons gimnasi amb magnesi. El català no és patrimoni de Catalunya, sinó de tots els territoris d'questa parla amb les seves modalitats. El mateix passa amb l'anglès en què no es patrimoni d'Anglaterra, sinó de tots els països d'aquesta parla amb les seves modalitats i variances fonètiques. Si compares l'anglès de Texas i el d'Oxford, semblen fonèticament idiomas diferents. No fa falta dir-te que passa el mateix amb el castellà. I la llengua que xerram prové dels conolitzadors que vengueren fa 800 anys i no del "catalanisme d'alguns partits polítics del segele XX"

Valoración:-3menosmas

Jaume
Hace más de 4 años

Ellos no reciben instrucciones de Madrid, no, pero que no falte la bandera catalana detrás ni la sumisión a Barcelona.

Por si nos faltara centralismo, nos imponen otro...

Valoración:1menosmas

bernat
Hace más de 4 años

Aquest és presentava per ERC per Calvià i ara és de Biniali...Un pressumptuós a l'altura de MES i en Barceló.

Valoración:3menosmas

Banderas catalanas
Hace más de 4 años

Acaso no tenemos bandera propia en Baleares?. MES= catalanismo exacerbado

Valoración:1menosmas

Campanita
Hace más de 4 años

Tolon tolon tolon tolon

Valoración:1menosmas

Canpanet
Hace más de 4 años

Pero este no és de Campanet? Uyyy q pajarito

Valoración:2menosmas

pep
Hace más de 4 años

Però en Chacón no era uns dels capos de ERC?

Valoración:4menosmas

En Tomeu de Son Esparech
Hace más de 4 años

@ Un d'aquí. Com tu saps ben bé, axò ês malloquí. Axí están escrites ses obres d'En Pere d'Alcantara Peña ò d'En Mateu Obrador, per citá domés dos des mols autós qu'han escrit em mallorquí. No acept ses normes de s'IEC per que están fetes apartí des barceloní amb una finalidad exclusivament política, sa matexa que teniu es de MES, à una primera fase sa colonisació cultural per después anexioná Ses Baleás à Cataluña. De moment ja mos heu catalanisat es noms de tots es pobles de Mallorca, com Deia=catalanisat. Deyá no s'ha d'escriure de sa manera catalanisada ni per etimología ni per fonética. Deyá prové de s'arabe déya que significa cortijo en castellá. Fonéticament an es diftongos 'vocal + i' à sa llengo baleá sa i perd part de sa seua sonoridad y passa de sê tancada à sê uberta. Axò tota sa vida s'havía escrit 'vocal + y' fins que es catalanistes mos u van cambiá. À Ses Baleás no tenim ês perque sacrificá sa nostre llengo à majó gloria des catalanisme. Afortunadament sa situació encare ês reversible, lo únic que s'ha de fé ês recupera s'ortografía des nostros autós d'antes de que comensás sa catalanisació. Y per cert, ¿segú qu'ets d'aquí?

Valoración:0menosmas

Bucanero
Hace más de 4 años

Tomeu perdone que to digui no ne certes ni une,no te contestere e une cosa que te ha pesat pescap,i esticq ben segu de qui es tu,i deses teves cat fobia y de se botelle de vi.

Valoración:2menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2