El coro de la parroquia habla: «Cantaremos donde se nos requiera, esté el párroco que esté»

| Lloseta |

Valorar:
preload
Paco Carmona.

Paco Carmona.

16-07-2014

El coro parroquial de Lloseta habla por primera vez desde que el párroco, Paco Carmona, anunciara al obispo su intención de renunciar al cargo por presiones de los fieles más ultraconservadores. El coro parroquial, al que responsabiliza una mayoría de vecinos de la salida del párroco, no había querido hablar hasta ahora «para no avivar ninguna polémica y ante el respecto que merece la parroquia», dice a través de un comunicado.


Sus miembros aseguran que «entre las personas que formamos el coro hay pluralidad de opiniones» y anuncian que «el coro parroquial sigue y seguirá cantando en todos los funerales, solemnidades y demás actos en que se requiera su presencia, esté el párroco que esté». «Si no acompañó la liturgia del domingo suponemos que fue porque el párroco quiso prescindir del coro para que participaran con sus cantos los jóvenes que recibían la confirmación», añaden.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

resposta a girasols
Hace más de 5 años

Sense esser de Lloseta he pogut assistir els últims anys a alguns dels actes de la parròquia, com el davallament del Divendres Sant. I no puc sinò dir que el cor que hi canta deu ésser un altre ben diferent al que tú has pogut sentir. Una interpretació desafinada, ordinària... En definitiva, un absolut despropòsit... Seguesc pensant que el rerefons d´aquesta polèmica és un altre BEN diferent i que no voleu explicar...

Valoración:-2menosmas

Bernadí
Hace más de 5 años

Ho he dit, ho repetesc i ho repetiré mil vegades, aquest capelà està sonat, no és normal i el pot el seu afany de notorietat. Ell i en Pau Reynés són els únics culpables de tot l´enrenou

Valoración:-4menosmas

joan de sa muntanya
Hace más de 5 años

Si "la cara es el espejo del alma"; idò...

Valoración:1menosmas

Pig-nic
Hace más de 5 años

Sigue Pau Reynes tirando leña al fuego, va por las casas calentando a la gente y buscando articulos para la revista en contra de los mismos. Un pueblo donde los mas incultos y los que menos saben opinan de todo.

Valoración:8menosmas

girasols
Hace más de 5 años

El coro de lloseta en va deixar encandilat a un funeral q vaig venir,quin goig poder despedir un difunt amb aquesta forma de pregar com es el cant.Seguiu envant!!vos costarà molt aixecar de nou aquesta església viva que era realment hermosa...,però ho aconseguireu,el Senyor vos ajudarà.

Valoración:-4menosmas

Paco
Hace más de 5 años

Germans... amb el meu pregar i els vostres doblers, farem una església nova !!!

Valoración:-7menosmas

Bartomeu Ferrà Salas
Hace más de 5 años

..escrito estaba en frases selectas de culto que..la religión..aunque fuera falsa..es un elemento necesario..para la vida de un pueblo..

Valoración:7menosmas

Ben informat
Hace más de 5 años

Conèc na Xisca Ramis i puc asegurar-vos quw des de la dirección del SOIB està fent una bona tasca, respectuosa i segura a l'hora de prendre decisions, malgrat l'embolic que representa dirigir un serveï com és el d,Ocupació,que va ésserincomprensiblement malmenat per un èquip de persones ineptes durant tota l legislatura del Pacte de Progres, inclòs el greu forat econòmic de més de vuit mil milions d'euros. L'esforç del personal visiblement minvat a la legislatura actual de José Ramón Bauzá, baix les ordres de Xisca Ramis ferà posible el somni de que a la Comunitat Autònoma tenguemun lloc de feïna per a cadaciutadana i ciutadà de les Illes Balears. I amb la garantía d'una oferta formativa ocupacional de qualitat

Valoración:1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1