Hotel en Sa RàpitaCampos

'Salvemos sa Ràpita' llevará al Govern 3.000 firmas para frenar el nuevo hotel

| Campos |

Valorar:
preload
Imagen de la primera linea de sa Ràpita, una zona que ha sobrevivido a la masificación.

Imagen de la primera linea de sa Ràpita, una zona que ha sobrevivido a la masificación.

22-09-2006 | Gabriel Alomar

La plataforma 'Salvemos sa Ràpita' ha recogido ya casi 3.000 firmas electrónicas contra el proyecto de hotel que prevé la construcción de 1.100 plazas turísticas en este núcleo costero de Campos.

Unos apoyos que llegarán a la Conselleria de Turisme del Govern para que descarte la declaración de interés autonómico de esta iniciativa «que conseguiría reducir los plazos burocráticos a la mitad».

El Ajuntament de Campos, gobernado por un pacto entre el PP y +Acció, ha dado el beneplácito a dicho proyecto «promovido por Jaume Bibiloni, Enrique Hernandis y la cadena Blau Hotels», según informa el blog Salvemos sa Ràpita, no a la construcción de un hotel .

Inversión

De esta manera, un grupo de vecinos se han movilizado contra la construcción de dicho hotel ya «que supondría el fin de uno de los pocos lugares tranquilos de la zona y cuyo impacto social y medioambiental sería altamente negativo».

En la carta que se remite a Turismo se insta al Govern a buscar otras alternativas «que no signifiquen sacrificar el entorno» de la zona de sa Ràpita.

Tanto el alcalde de Campos, Sebastià Sagreras (PP), como el primer teniente de alcalde Guillem Ginard (+Acció) han defendido en los últimos meses la necesidad que lleguen inversiones al municipio, ya sea a modo de complejos hoteleros o campos de golf.

Unas inversiones millonarias que según los gobernantes locales aportarán puestos de trabajo y riqueza para el municipio campaner .

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 12

maria
Hace más de 7 años

Salvemos lo poco que queda,en mallorca.

Valoración:0menosmas

Toni B. Campos- Sa Ràpita
Hace más de 7 años

Anonim, a la majoria, si l'hoteler se fa ric o no ens importa ben poc. El que ens importa és tot allò que de positiu el poble en traurà si es fa (llocs de feina i ingressos), i evitar allò que de negati ens vandrà si no es deixa construir l'hotel (indemnitzacions que haurem de pagar entre tots). Si l'hoteler guanya doblers i al mateix temps dóna un profuit al poble, que indubtablement el donarà, ojala que en guanyi molts de doblers l'hoteler, que aposta haurà arriscat el seu capital. per la mava part i la de molts de campaners, podem baratar, cap per cap, això tan guapo que tenim i que només ens costa doblers per la infraestructura hotelera de qualsevol municipi costaner. A que no trobarem cap municipi que ens ho canvii? Això que tenim només serveix per pagar i no tenir per a que els altres que sí tenen venguin a aprofitar-se i a disfrutar-ho de franc. S'ha acabat! A les armes!

Valoración:-1menosmas

Anònim
Hace más de 7 años

Basta de miseria, crec que vas equivocat. Efectivament, com diu en Tià, convendria que nos vos deixassiu enlluernar, que els únics que es faràn rics a costa del vostre territori seran els hotelers, ningú més, i sinó temps al temps.

Valoración:0menosmas

Basta de miseria
Hace más de 7 años

Tià Puig, fes es comptes a ca teva, que de ses herbes molles ja saps que en fan. Del què és ben hora és que la gent de fora de Campos deixi de dicidir des de fa 30 any el que hem de fer o no hem de fer aquí. Ja està bé de compixar-mos! Si a tu te va bé creure aquest rollo que contes, a la majoria no.

Valoración:-6menosmas

Campaner-rapiter
Hace más de 7 años

Si se ha votado a unas opciones que defienden eso lo mas normal es que cumplan con lo prometido. Ya basta de condicir este país a la ruina por hacer lo "políticamente correcto". Si a media docena de "ecolojetas" con su plaza de funcionario asegurada para toda la vida no les gusta, pues que se jodan, que somos muchos los que no tenemos trabajo y no podemos pagar más impuestos para manteneros. Es mas, si estos 4 egoistas que todos tienen su xaletarros en lugares idílicos privilegiados. Después de 30 años parasitando y perjudicando el municipio de Campos, empieza a ser asqueroso lo que se le hace a nuestro municipio. Está bien cuidar l naturaleza, pero antes hay que asegurar el pan de las personas. Iros a tomar viento con vuestras idioteces

Valoración:-4menosmas

Tià Puig
Hace más de 7 años

Trob que es campaners no hem d'enlluernar-mos, no hem de deixar que mos enganin i mos embatumin s'enteniment, prometent feina i doblers a balquena que llavors, tanmateix, no són més que propaganda de venedors mentiders d'especulació. Mirau de mantenir, conservar i millorar allò que mos fa especialment bons, i que es nostros fills ho puguin viure i tocar d'aquí a molts d'anys. Amèn.

Valoración:5menosmas

Anònim
Hace más de 7 años

És una pena veure tants de comentaris a favor de la construcció de l'hotel. Anau al Port d'Alcudia o a Calvià, tenen un munt d'hotels i tenen sa mateixa crisis. Creis que amb un hotel a Campos tot es poble tendrà feina? Un poc de vista per favor. El que passarà es que un hotel donarà lloc a altres hotels, a noves carreteres, a parcs temàtics, a sa destrucció de Sa Ràpita. I desprès, estareu orgullosos de ses fotos que ara mostren de ses platges des vostre poble, o plorareu i estareu arrepentits del que heu fet? Pensau un poc, estimau un poc més el vostre poble.

Valoración:9menosmas

TomeuCabrer
Hace más de 7 años

Els que estimeu el que queda de sa nostra illa podeu votar a http://actuable.es/peticiones/salvemos-sa-rapita-a-construccion-un-hotel

Valoración:9menosmas

Bel Ferragut
Hace más de 7 años

Si Margalida Obrador, efectivament, tots volem conservar ca nostra. Tota la raó tens. No vulguis per als altres el que no vols per a tu. O vius dins una mata tu?

Valoración:0menosmas

hartos
Hace más de 7 años

¿hay alguna abanderada pesemera de Campos que tiene un chaletarro en rustico donde antes era todo vegetacion y que ahora va de antitodo? ¿verguenza? ¿hay una abanderada pesemera antihotel en sa rapita con familiares que han construido decenas de chalets y ni siquiera han pagado a sus trabajadores?

Valoración:1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 12