Inca

El nuevo mercado cubierto de Inca abre cinco años después con gran afluencia de público

| Inca |

Valorar:

Por fin. Pasaban algunos minutos de las ocho de la mañana cuando el mercado de abastos de Inca abría definitivamente al público. La apertura llega cinco años y medio después de que se iniciaran las tareas de demolición del antiguo edificio y cuatro después de la primera fecha para abrirlo que dio el Ajuntament.
La puesta en funcionamiento de la infraestructura se desarrolló «como la seda», en palabras del presidente de la sociedad que explota el mercado, Mateu Cabot. Efectivamente, el estreno transcurrió tal y como se había previsto y no se produjo ningún incidente destacable. Además, coincidiendo que ayer era jueves (día de mercado en Inca), centenares de personas entraron y salieron a lo largo de la mañana del nuevo recinto. «Las ventas han ido muy bien», añadió Cabot, quien también es el propietario de la pescadería.
Las únicas quejas que se oyeron las motivaron las rampas que hay en dos portales de acceso al recinto, cuya pendiente «es excesiva». El regidor de Comerç, Felip Jerez, se apresuró a aclarar que estas rampas no son para los minusválidos ni para los cochecitos de las criaturas, sino «para poder subir y bajar las carritos de la compra». Asimismo, también falta instalar los carteles que advertirán de la prohibición de acceder al recinto con animales.
El mercado de víveres tiene cuatro puestos de fruta y verdura, dos carnicerías, pescadería, panadería, floristería, bar y puestos de frutos secos, de comidas preparadas y de especias. Permanecerá abierto de lunes a viernes, entre las 8 y las 14 horas, excepto los viernes, que cerrará a las 20 horas. El Mercadona, que también abrió ayer, se encuentra en el primer sótano. El aparcamiento, con capacidad para 212 plazas, abrió hace tres semanas. Ahora, sólo falta llenar la primera planta, donde se trasladará el departamento de Urbanismo del Consistorio, y los seis locales comerciales exteriores, que se alquilarán. La puesta en marcha de la infraestructura habrá supuesto la creación de 80 puestos de trabajo.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

cabanellas
Hace más de 9 años

Si es grup Municipal Independents no assisteix a sa inauguració des mercat, tampoc se notarà massa, perque sou cuatre moixos baix sa capitania den garcia q no aportau res per Inca; simplement esteis per juntar vos cuan vos convè amb altres grups de sa opossició, per atacar es popular sempre i res més. Aquest inmoble dinamitza es comerç d´Inca, dona categoria i vida a sa zona, es comerciants ara ho reconeixen i prova d´aixó es sa gentada que ja passeja cada dia per aquests carrers i uns dies despues de sa inauguració. Però sempre es millor fer critiques constructives xerrant des palacete den Rotger, des celler can Amer, de que es un nyarro o que urbanisticament no està alineat, que mos importa una merda a n´es que anam a peu i son inquers anònims. Se pot estar d´acord o no amb aquest mercat, però també durà coses molt bones per sa gent inquera i es poble, però ni de lluny de tots aquests q critiquen ho reconeixerien un poquet molt poquet, no sigui cosa que sigueu sincers i humilts amb voltros mateixos, bona cosa!!

Valoración:3menosmas

visionari
Hace más de 9 años

Sr Rotger: qué pensaria si davant el séu "palacete" del cami vell de Biniamar, li montasin un "mamotreto" com el que les obres del nou mercat han montat davant l'entrada del celler C'an Amer? I després diu que vol ajudar al comerç d'Inca?

Valoración:-10menosmas

mosca vironera
Hace más de 10 años

No es podria fer algo per minorar l impacte "des nyarro" No sé es podrien plantar enredaderes, algun arbre, etc! i per a un futur podem fer avingudes amb arbres. Visca Inca i Mallorca!

Valoración:20menosmas

un crític
Hace más de 10 años

De qué està orgullòs i satisfet el sr. Batle i el seu equip de govern? De haver gastat molt més del que s'havia presupostat?, d'haver empleat molt més temps que el que figuraba al projecte, de dir que vol beneficiar al comerç local i asignar a una empresa no local moltísims metres per el seu negoci, d'haver venut "Quasi tots el aparcaments", d'haver invadit una zona pública i fer que a Inca hi hagui el "Born" més prim dels coneguts ...

Valoración:12menosmas

Independents d'Inca
Hace más de 10 años

El Grup Municipal Independents d´Inca volem manifestar que no assistírem a l'acte d'inauguració del nou Mercat cobert de la ciutat en prova del nostre rebuig a totes les circumstàncies que han enrevoltat l'execució d'aquesta obra: il·legalitats urbanístiques, excessiva duració de les obres, perjudicis als veïns, sobrecost, i el més important, ha resultat un altre nyarro com una catedral . Per aquest viatge no eren necessàries aquestes beasses!!!!

Valoración:8menosmas

sobrassada
Hace más de 10 años

Un pas mes per ser centre de referència! Ara soterrament de tren

Valoración:-26menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1