Desafío independentista

La Fiscalía Anticorrupción investiga a la CUP por hacer campaña por el 1-O

| Barcelona |

Valorar:
preload
Miembros de la CUP, repartiendo papeletas en el centro de Barcelona en el marco de una campaña sobre el referéndum de independencia en Cataluña.

Miembros de la CUP, repartiendo papeletas en el centro de Barcelona en el marco de una campaña sobre el referéndum de independencia en Cataluña.

Efe

La Fiscalía Anticorrupción ha abierto una investigación sobre los fondos destinados por la CUP a la campaña independentista del referéndum del 1 de octubre de 2017, declarado ilegal por el Tribunal Constitucional.

Según una información que publica el diario Ara y que han confirmado a Efe fuentes de la formación independentista, la investigación comenzó por una propuesta de resolución de Ciudadanos. En un escrito presentado hace un año, Cs recordaba que la legislación establece que las asignaciones que reciben de los grupos a través del Parlament no se pueden destinar «a sufragar actividades ilícitas», como a su juicio era la campaña del 1-O.

Fuentes de la formación anticapitalista e independentista han señalado que la Fiscalía les ha pedido documentación y mañana un miembro del antiguo secretariado nacional de la CUP está citado a declarar.

Según el diario Ara, sobre la CUP podría recaer un delito de malversación por haber destinado fondos públicos a sufragar gastos relacionados con el referéndum a través de ingresos que recibían como grupo parlamentario.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Isabel perez
Hace un mes

INFORMACIÓN GRATUITA DE TU POSIBLE INTERÉS Hola mi nombre es Isabel y perdona que te moleste, el motivo de este mensaje es para informarte de que hay cursos gratuitos del sepe para autónomos, empleados y personas en situación de ERTE. Son totalmente gratis y puedes verlos en el siguiente enlace https://cursossepe.info/cursos-gratuitos/comercio/ Son online y con diploma oficial del ministerio de trabajo

Valoración:-1menosmas

marbosch
Hace un mes

La Fiscalia invesiga la CUP per ser la CUP, simplement. I alerta, perquè com deia en Martin Niemöller, avui van pels altres, però demá vendran per tu; i així està passant en aquest estat.

Valoración:4menosmas

Setet
Hace un mes

Siset, sa teva generació de moment no ha fet res de res, noMES xerrau molt i no feis res. Vos heu cregut els de la creació de nous estats, somiau truites. Tanmeteix vos anirau al altre món amb DNI i passaport espanyol, com tots es vostres avantpassats i descendets, quina vida MES triste i fracasada vos espere. Es teus avantpassats vàren morir espaÑols, i tú i es teus hereus morireu amb es DNI i Passaport de sa gran nació EspaÑola multicultural, diversa i plural. Amb aquets polítics i adoctrinadors mai no sereu res MES que una regió de subdits de sa gran nació del reine dÈspaÑa plural, diversa, democràtica i galant de ses llibertats. Me sap greu, però te queda una vida d'amargura, fustració i resignació, quina tristó i quina pena que me fas, tú i tots es que vos heu cregut aquesta rondaia de sa República dels Païssos catalans i nacions republicanes inventades que duren minuts i són es que riure a tot el món.

Valoración:-3menosmas

Setet
Hace un mes

Es darrers 40 anys a Catalunya molts inteligents artistes comediants, periodistas, polítics, sindicalistes, historiadors, filòlegs, adoctrinadors i terroristes juvenils feixistes fills de papàs verds adoctrinadors, gent del món de sa cultura, dinamitzadors culturals ( ANC, Omnium, OCB, etc…) han viscut molt be de ses subvencions de sa cultura catalana MES corrupta d’Europa del 3% del Jordi Pujol, tapant-se es nas per no sentir sa pesta que tothom sentia, girant es cap per devant per no veura sa merda que tothon veía per derrere, i possant ses mans a grapades inteligentment per derrera que tothom veia i cobrant molts de calers bruts robats d’aquesta corrupció, sa pèla es sa pèla com bons catalans. D'aqui els invents de falses nacions, Païssos catalans, llengües inexistents, repúbliques de curta durada i totes aquestes rondaies i coberbos que ens conten continuament i falses repressions inventades. Catalá, si no te la feta te la farà. De cataluÑa al cielo. Vergonya cavallers, vergonya.

Valoración:-3menosmas

siset
Hace un mes

Ara s'han posat a embrutar el nom de la cup, ja ho intentaven amb podemos. Esper que surtin a la llum els resultats. Encara hi ha gürtel per estona, eres... però sobretot tenim l'excap d'estat i tota la seva família per investigar

Valoración:7menosmas

Vaya vaya
Hace un mes

¿Y del campechano, no dice nada la fiscalía anticorrupción?

Valoración:9menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1