Pandemia de coronavirus

La regla de las 3M para lograr volver a la normalidad

| Palma |

Valorar:
preload
Lavarse las manos es una de las reglas.

Lavarse las manos es una de las reglas.

Solo con la responsabilidad de todos se podrá recuperar una nueva normalidad y evitar un posible nuevo brote de la COVID-19. El Govern propone una nueva regla para prevenir nuevos contagios.

La regla de las 3M cosiste en recordar tres cosas importantes en los tiempos que corren: la primera M es lavarse las manos, la segunda guarda una distancia social de dos metros y la última llevar mascarilla cuando sea necesario.

«Sin responsabilidad no habrá normalidad», recuerdan en la cuenta de Twitter. Por tanto, piden que todo el mundo memorice la nueva regla y la ponga en práctica por el bien de todos.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Colau (NCB)
Hace 3 meses

@Josep Miquel: Sa seva reposta a CanBum sembla desmesurada. No puc evitar inferir que vostés ja se coneixien. Si té amb conte que es seu comentari ho llegim persones que no tenim cap relación, ni una en cap partit polític, que només sóm "consumidors de política"; veurà tal vegada que no diu res de bo de la sa seva cameta. El manco jo no he estat capaç de veure sa cameta a CanBum. Per ventura l'ha amagada millor, no ho sé. En tot cas, si és certa alguna de ses coses que vosté exposa; dona s'impresión de s'ha vist ferit fort sensa importar-hi. Amb tota fraquesa, fa arrufar es nas. Sa conclusió a sa que he arribat es que vosté sí està afiliat a algún partit, i per tant no puc considerar la seva una opinió de lliure pensament, ni tant sols analítica sensa defecte. Tengui un bon dia.

Valoración:2menosmas

Selva la Bari
Hace 3 meses

Me quedaria mas tranquilo si hubiera una vacuna hasta entonces......al loro.

Valoración:7menosmas

manumenorca
Hace 3 meses

... los medios de comunicación están llenos de los increíbles hallazgos de los listillos de turno que piensan un montón hasta encontrar los ingeniosos recuentos... las 3 emes, los 3 unos (pasear con un progenitor, durante una hora a un kilómetro), la santísima trinidad... a eso se le llama vivir a empujón de meme... espero de todo corazón que el ingenio de nuestros científicos difiera un poco de ésto...

Valoración:3menosmas

Josep Miquel
Hace 3 meses

CanBum i el mateix fet peró per un Partit, el teu probablement per fuga del PP, no el recordes, es bastant mes greu simplement perque vosté ilustre "cuñao eperto en too" no diu que el acte de la Tribu Unga Unga Unga Voxquimanos si es podia suspendre per ells mateixos i les manifestacions del 8M no es podien prohibir en cap cas, tot en gros els organitzadors demanar que no hi anas ningú, peró de progibir-ho el govern res de res. Va fer fullet a la Facutat de Dret el dia que explicaven com funcionen els drets fonamentals veritat? Ido ja ho sap torni a l'escola i després igual podrà opinar de questions legals.

Valoración:1menosmas

CanBum
Hace 3 meses

Recordad...las 3 M, como si fuéramos memos...También recordaremos siempre el 8M....

Valoración:-1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1