Pericay critica a March por «menospreciar» a un docente que ha destapado adoctrinamiento en un libro de catalán

| Palma |

Valorar:
preload
El portavoz de Ciudadanos (Cs) Baleares, Xavier Pericay.

El portavoz de Ciudadanos (Cs) Baleares, Xavier Pericay.

09-12-2018Pere Bota

El portavoz de Ciudadanos (Cs) Baleares, Xavier Pericay, ha considerado este domingo que el conseller de Educación y Universidad, Martí March, debería ser cesado por desacreditar y «menospreciar» a un docente que ha destapado adoctrinamiento en un libro de catalán de 1º de Bachillerato.

«Entre las muchas falsedades que ha vertido el consejero March hay una que debería llevarle a la dimisión --o, mejor dicho, a ser cesado por la presidenta Armengol--. Me refiero a la supuesta falta de credibilidad del informe por culpa de la supuesta incompetencia de su autor», ha señalado Pericay en un comunicado del partido.

Asimismo, el portavoz ha denunciado que la opinión del consejero constituye, ante todo, «una absoluta falta de respeto hacia un docente miembro de la comunidad educativa balear».

Por ello, ha considerado que a March «se le llena la boca cada dos pro tres con proclamas en defensa del profesorado de Baleares, sin distinción alguna» y que «convierte cualquier crítica a sus políticas en una crítica al conjunto de la comunidad educativa».

Ha insistido también en que, según March, «la denuncia no tiene ningún valor porque está basada en falsedades y manipulaciones de un sinfín de hechos contenidos en el libro de Anaya».

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Para C’s
Hace un año

C’s es un partido que saca filón de confundir a la gente con sus hipótesis lingüísticas y pedagógicas baratas. Por favor, dejad a los docentes en paz para que hagan bien su trabajo y meteos a hacer política de calidad que para eso cobráis.

Valoración:menosmas

@Perot de Son Valent
Hace un año

El farciste Perot m’hos vol treure defora als Mallorquins que no pensam com ell, el Nacisme el suen , la rabia de voure que son una minoria que no se ubican aquí i son uns charnegos a Catalunya. Emo sio engañaos. Saps lo que ets ? Un Cabotarro en bon Mallorquí

Valoración:-2menosmas

Tumbet
Hace un año

@mallorquin: Es veritat, els mallorquins no som catalans. Però ja comets un error quan manifestes que es el mateix ser catalá que catalanista. Jo, per exemple, soc mallorquí i em sent mallorqui pels cuatre costats. Però, per un altre costat, soc i em sent catalanista, perque considero que la meva llengua i l'història de la meva terra están lligades amb força a la cultura i l'historia de Catalunya, ben igual que, per motius análegs, soc europeista. I tenc tan de dret com qualsevol a romandre a aquesta, la meva estimada Mallorca, sia o no catalanista.

Valoración:0menosmas

ARRUIX!
Hace un año

Els unics que adoctrinen son els ultres espanyolistes. De la mateixa manera que l'Estat Islàmic esta destruint tot el patrimoni històric,perque la gent perdi el coneixement dels seus origens i axí, poder començar amb una història falsa el seu adoctrinament, els fatxes pancastellanistes volen destruir la nostra Història, la nostra cultura, la nostra llengua i les nostres arrels, per fer-nos creure que noltros som castellans i que els catalans ens volen invadir. I en certa manera és veritat que hi ha un catala invasor: aquest mateix que ens vol prohibir ser malliorquins de veritat i no empelts de franquista foraster.

Valoración:-2menosmas

mallorquin
Hace un año

aqui no som catalans, es que se sentin catalanistas, arrux cap a catalunya

Valoración:12menosmas

Pepet pa i trossos
Hace un año

El seu "quefe" ja va ficar la pota al congres ensenyant un llibre del Super3. No tenen res mes que oferir que anar en contra. "

Valoración:3menosmas

Y lo sabes jj
Hace un año

No importa que dimita, pronto se tendrá que ir.

Valoración:16menosmas

Perot de Son Valent
Hace un año

Tots aquests que sempre seguit protesten, què fan aquí, a Mallorca? Aquí es xerra el català. En concret el mallorquí, que és una varietat geogràfica. Que res té a veure amb aquest “mallorquí” que reivindiquen els gonelles. El “mallorquí gonella” està ple de barbarismes i faltes d’ortografia. Si no els agrada, que agafin maletes i surtin de l’Illa. Ja basta d’haver de fer el que volen quatre arreplegats que han vingut de fora i ara volen decidir el que hem de fer amb lo nostro. No hem de permetre que uns espanyolistes ens diguin el que hem de fer amb la nostra cultura. Ells sí que fan adoctrinament. Ben igual al que feia el caudillo durant 40 anys.

Valoración:-19menosmas

jack
Hace un año

arruix foresteristes integristes inadaptats i poc agreïts d'aquesta terra.

Valoración:-23menosmas

Pericay tiene toda la razón
Hace un año

Y no es al primero al que falta al respeto, también se rió de una madre desde su muro de Facebook. Y la comunidad educativa poniéndose de perfil, y eso que suelen tener la piel muy fina para lo que les interesa.

Valoración:25menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1