Mallorca lanza un 'clam' por la libertad de expresión

| Palma |

Valorar:

Documento titulado 'Clam per la Llibertat d'Expressió', en el que han participado varias personas comprometidas de la sociedad civil mallorquina.

25-09-2017 | Miquel Brunet (Youtube)

Personajes conocidos de la esfera académica y cultural de Mallorca aparecen en un vídeo publicado por el músico Miquel Brunet en Youtube expresando un clam por la libertad de expresión.

Brunet ha puesto la música y Mateu Matas 'Xurí' la letra a una composición que reúne a diversas personas comprometidas de la sociedad civil mallorquina, entre ellas Biel Majoral, Sebastià Alzamora, Nicolau Dols, Biel Jordà, Júlia Colom o Marcel Pich, entre otros.

«Volem la llibertat, la força i l'expressió! La nostra dignitat no cap dins la presó. Volem parlar per dir i volem dir per ser, i no ens farà emmudir qui abusa del poder», recitan los que han tomado parte de este iniciativa, que arranca con la lectura del artículo 19 de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5

garbi
Hace más de 2 años

El nacionalismo catalan quiere provocar el enfrentamiento y la guerra entre las gentes que pacificamente convivimos, con mentiras y falsedades. ¿Es que no saben mirar la 1 guerra mundial ? ¿O yugoslavia? Intelectuales de pacotilla y lerdos que no tienen 2 dedos de frente.

Valoración:1menosmas

jmp
Hace más de 2 años

Bueno pues que le pregunten al Sr. Escarrer que utilizó su libertad de expresión y le van a mandar a la Agencia Tributaria.....

Valoración:3menosmas

Moixita
Hace más de 2 años

@Un Senyor. D'acord, no he escrit be països ¿i què? Així, ridiculitzant sa gent que intenta escriure en Malloquí malgrat n'hagui hagut d'aprendre de major, és com es "senyors" com tu voleu que promocionar sa nostra llengua? Per coses com aquestes a Mallorca hi ha molt de peninsulars que duen molts d'anys aquí i que ens entenen molt be no el volen xerrar, per por que "senyors" com tu no se'n riguin d'ells.

Valoración:1menosmas

Antoni
Hace más de 2 años

Yo no veo por ninguna parte que hable que somos catalanes en el artículo redactado. Alguien piensa que defiendan la independencia de Baleares sin catalanes? Estamos como obsesionados con los catalanes. Déjenlos tranquilos que voten y hagan lo que quieran, como mas les den importancia más el ego les sube.

Valoración:1menosmas

pep
Hace más de 2 años

quina vergonya de titular

Valoración:8menosmas

Un senyor
Hace más de 2 años

Quan els Gonella aprendran a escriure i a pronunciar ' països'? No saben ni parlar ni escriure.

Valoración:-21menosmas

Jooooooer
Hace más de 2 años

De una serie de personajes conocidos de la esfera cultural de Mallorca a que Mallorca lanza un "clam" por la libertad de expresión, creo que hay una diferencia muy significativa.

Valoración:20menosmas

Moixita
Hace más de 2 años

MALLORCA NO, cuatre independentistes i traidors. ¿Que passa? Que es que ens sentim mallorquins i no volem de cap manera pertanye a nes seus Paissos Catalans¿no tenim dret a dir res? Ahhh, pero si ho deim som fascistes.

Valoración:22menosmas

Escolà
Hace más de 2 años

Mallorca no llança un “Clam” per sa llibertat d'expressió, en aquest cas és “Esquerra republicana de Catalunya a Mallorca sa que ho llança”, només s'ha de veure ses persones nomenades en s'article, tots ells se creuen estar en possessió de sa veritat més absoluta, i que es que no pensam com ells som ciutadans de segona “ aquesta és sa seva democràcia

Valoración:35menosmas

nomusuari
Hace más de 2 años

Mañana entra en PRISIÓN durante 4 AÑOS (el primero de 14 acusados) por irrumpir en un acto y decir "NO NOS ENGAÑAN, CATALUÑA ES ESPAÑA" durante menos de 60 segundos. Razón: delito de odio.

ESTO SÍ ES ATENTAR CONTRA LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN, Y NO LO VEO EN LAS NOTICIAS.

Valoración:19menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5