Més enviará representación a la Diada catalana

| Palma |

Valorar:

Una decena de miembros de la ejecutiva de Més per Mallorca participarán en los actos de la Diada del viernes 11 S en Barcelona, ha indicado este martes la formación.

El grupo tiene previsto asistir a la ofrenda floral y a la «Vía Libre» convocada por el Assemblea Nacional de Catalunya en La Meridiana.

En una nota, Més ha señalado que la movilización social responde «a la voluntad clara del pueblo catalán de cambiarlo todo desde el derecho a decidir», y que reconoce el carácter plebiscitario de las próximas elecciones en Cataluña.

En su edición en papel Ultima Hora señala que Biel Barceló, coordinador de Més per Mallorca y vicepresidente del Govern Balear, no asistirá en esta ocasión a Barcelona con motivo de la Diada, como sí lo ha hecho en anteriores ediciones.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6

tofol
Hace más de 3 años

Per tots es que heu escrit emb català y defensau aquesta llengo totalment externa de sas nostras islas, donad qu'aquí xerram sa Llengo Baléà, emb gramática, ortografía y vocabulari propi y únic, en mils d'añs d'históri, no com ês catalá, un dialecta des llemosì, adaptad a mida y de forma totalment artificial per uns barcelonins, un dialecta que molts de catalans no volên, vos diré que pixau fora de test. Y a aquests que van a lleparli ês cul a ês catalans lis diría que ya que vos agraden tant, quedau-vos! aquí no vos volêm!

Valoración:1menosmas

+ i -
Hace más de 3 años

Als goelles els és bén igual, que els castellàns se carregàssin molts mallorquíns i que prohibíissin la nostra llengua i tot lo nostro. S´en f0ten i encara mos diuen renegats a noltros. Quina xacra més grossa que arrossegam desde fa trescents anys!

Valoración:-3menosmas

I qué?
Hace más de 3 años

MËS enviarà a la diada, uns politics seus com a representació de la seva formació, però no comprometen a ningú. Els que no ténen géns ni mica d´elegància ni saben fer les coses, son els de les Nuevas Generaciones del PP, que s´han auto-anomenat representants de tots els habitants de les Illes Balears, tot i per anar a diir-li a Gordó que les Balears no formen part del Paisos Catalàns, i de passada, mos enrosquen a tots el ridícul suprem, que faràn els tots solets aquests fills de papá malcriats i maleducats. Això si que me molesta de veritat.

Valoración:-3menosmas

Y el sabado estara en la Seu?
Hace más de 3 años

Cuando se tememora el momento en que Baleares asumio su propia independencia?. Que poco les importa la historia de Baleares a esta gente, en lugar de enorgullecerse se van a rendir pleitesia a los que nos hicieron la vida imposible.

Valoración:7menosmas

Okmckey
Hace más de 3 años

Gracias Mes por quitaros el antifaz, ya sabemos exactamente lo que sois.

Valoración:13menosmas

julia
Hace más de 3 años

Mes,lo que me alegra es que estais demostrando lo que todos los que no te dimos el voto queriamos que los demas vieran , que sois unos catalanistas que solo mirair por vuestros bolsillos como los catalanes que la pela es la pela

Valoración:21menosmas

I qué si hi van?
Hace más de 3 años

Pitjor és que els militars celebrin a Mallorca que fa trescents anys mataren a molts de mallorquíns davant els nassos dels descendents dels supervivents de la seva massacre. I encara pitjor que molts renegats els fàssin mamballetes amb les orelles.

Valoración:-17menosmas

Epress
Hace más de 3 años

Artur Mas dimitirá el Viernes.

Valoración:14menosmas

Tita
Hace más de 3 años

MES = PLORERA (feis plorera)

Valoración:20menosmas

LLanito
Hace más de 3 años

Alguno muy balear pero nunca dice ¿donde nacio? criticar a lo mallorquin si le va bien,vale mas estar solos que mal acompañados...

Valoración:6menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6