Balears, tras el 24-M

Bauzá asegura que desde hace dos semanas hay fuga de capitales

| Palma |

Valorar:
preload
José Ramón Bauzá, con Teresa Palmer, delegada del Gobierno, esta mañana en la inauguración de la exposición 'Otra forma de vernos: tu Administración sirve, tu Administración te sirve', una muestra organizada por el Instituto Nacional de Administración Pública (INAP).

José Ramón Bauzá, con Teresa Palmer, delegada del Gobierno, esta mañana en la inauguración de la exposición 'Otra forma de vernos: tu Administración sirve, tu Administración te sirve', una muestra organizada por el Instituto Nacional de Administración Pública (INAP).

10-06-2015 | Twitter

El presidente en funciones del Govern balear, José Ramón Bauzá, ha realizado este miércoles unas declaraciones en las que asegura que desde hace dos semanas «estamos teniendo fuga de capitales», algo que «es lo que realmente preocupa a los que tenemos sentido de Estado». A Bauzá le consta que «hay inversores que han decidido no seguir adelante con sus proyectos en nuestras islas, que es lo contrario de lo que necesita nuestra sociedad».

Ante esta situación, el presidente ha afirmado que «estamos viendo lo que ya anticipamos: vendrán cuatro años de caos, de sillas y de irresponsabilidades». Y ha añadido: «Es caótico antes de empezar».

En relación a las negociaciones entre PSIB, MÉS y Podemos, Bauzá ha dicho que está pasando algo que ellos ya sabían que pasaría: «No se están poniendo de acuerdo» a pesar de «tener un objetivo común: que no gobierne el PP y conseguir la silla».

Ha reprochado al PSIB que no haya tenido en cuenta al PP a pesar de ser la lista más votada, «algo que sí han hecho en Andalucía».

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 12

Josep Miquel
Hace más de 4 años

Guillem, de comptes en saps ben poquet, mira com es qualifica una "fuga de capitales", perque es molt diferent que duguis es teus dobbes a on vols, que tampoc ho pots fer allà on vulguis, fora de la UE. Tu has sentit parlar dels paradisos fiscals? Doncs curiosament es allá on van els capitals en fuga. I no t'oblidis es un delicte i per tant qui no ho denuncia un presumte delinquent, just presumpte perque no hi ha sentencia, perque de presumpte no te mes que la qualificació llegal.

Valoración:0menosmas

M.
Hace más de 4 años

Per Guiem: Realment creus que Podemos, en cas que arribi al poder per poder dicidir, rebaixara el IRPF al ingresos superior als 120.000 que ara son del 52%, per posarlos al 46%?. Au ves a dormir i no diguis dois. Podemos no igualarà mai, repetesc, en cas que tengui poder per deccidir, els trams de IRPF.

Valoración:menosmas

M.
Hace más de 4 años

Si te informació, que ho dubto, d'aquest assumpto el que ha de fer, si es ver que te sentit d'estat, es posar-ho en coneixement de les autoritats. Si es refereix que la fuga de capitals de Balears sen va a la peninsula, no m'ho crec. Per qué? quin sentit té?. Si la fuga es a altres països, mentre es declari a l'Estat Espanyol, es legaal. Encara que no te gaaire sentit, sobretot amb els impostos que es paguen a la UE. Si la fuga es a paradisos fiscals es un delicte. Conque crec que en Bauza es un fantasma, no ho crec, xerra per xerrrar i perque està rabios. I el sentit d'estat el te allà on no vulll dir....

Valoración:2menosmas

Guiem
Hace más de 4 años

Por cierto, Podemos va a poner el IRPF en un sólo tramo del 46%. Los mileuristas, quedaremos con 540 euros... Llega el "quinienteurismo".

Viva Podemos!!!!!!

Valoración:-5menosmas

Guiem
Hace más de 4 años

Meam, Josep Miquel... Es meus doblers, los duc on vull. Son meus. Delicte, ni un... Aaah, que tu los vols, es doblers d'els altres!!! Ets un vividor, idó.

Valoración:-3menosmas

Josep Miquel
Hace más de 4 años

Maravellós a la fí n'ha feta una de bona es fo-res-te-rot engominat, assegurant, (al tanto que ho asegura no que s'ho pensi) per tant regoneix explicitament que te coneixement d'aquesta fuga de capitals. Ido d'aquí a uns 15-20 dies (diria que es temps mes que suficient) si no ho denuncia, perque es tracte d'un delicte, pasarà a esser un presumpte delinquent, ja que existeix l'obligació de denunciar els delictes dels que es tengui coneixement. Bon Jesús aquesta bubota grossa no te res al cap.

Valoración:3menosmas

Xabi
Hace más de 4 años

Como siempre, echando la culpa a los demás. Debería analizar el por qué no ha ganado las elecciones. A veces va bien un poco de examen de conciencia.

Valoración:4menosmas

cert
Hace más de 4 años

Claro que si, los hoteleros no invertirán mas en Baleares porque los van a freir a impuestos. Mallorca is not Cuba.

Valoración:-4menosmas

damià
Hace más de 4 años

Meam JR si ho entens: La societat balear, en el seu conjunt, T'HA DIT, a tu, que te'n vagis i que no emprenys Més ! Els 20 diputats que has tret, són de la gent que vota PP i tant li és si se presenta un Premi Nobel o una granera. Votarien PP igual !

Calla ja d'una vegada !

Valoración:4menosmas

Tomeu
Hace más de 4 años

Bauzá exercint de profeta i de malastruc. La realitat d'avui és el resultat del seu desastrós govern, de la seva prepotència i arrogància, de la seva inflexibilitat i intolerància, de la seva ineptitud i ignorància ... de la seva obstinació i obsessió malaltissa per eliminar la llengua catalana. Escataina .. el teu temps va acabar, per alegria de molts i desgràcia d'il·luminats com tu.

Valoración:9menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 12