Verger denuncia que Orta ocultó otro informe decisivo en el ‘caso trenes’

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Antoni Verger, el día que no llegó a declarar en los juzgados por el 'caso trenes'.

Antoni Verger, el día que no llegó a declarar en los juzgados por el 'caso trenes'.

03-12-2014 | Pere Bota

El exdirector general de Mobilitat del Pacte, Antoni Verger, ha denunciado que el actual gerente de SFM, José Ramón Orta, ha ocultado otro informe decisivo sobre la legalidad de la compra de varias unidades de tren aprobadas en la anterior legislatura.

Se da además el agravante de que este segundo informe exculpatorio –el primero lo entregó hace unas semanas a la jueza– se realizó cuando Orta ya era gerente de SFM.

Este segundo informe se presentó en el año 2012. Se trata de una serie de alegaciones que presentó la empresa pública a requerimiento de la Sindicatura de Comptes.

El órgano de fiscalización de las administraciones puso pegas a la adquisición de estas maquinarias en el informe correspondiente al año 2010.

En la alegaciones presentadas por la empresa pública en la época en que Orta ya era gerente se asegura que el procedimiento elegido para la adquisición de las nuevas unidades «se encuentra plenamente justificado, tanto técnicamente como jurídicamente en el expediente».

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Un español mallorquí
Hace más de 4 años

Por muy legal que sea que hacemos con los trenes? y los setenta y cinco millones de euros de donde salieron si no había vías.

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Dosan
Hace más de 4 años

Tengo millones de problemas de todo orden, pero puedo pasear mirando a la cara. No me cambiaría por Orta, Riera, Bauzá ni ningún otro individuo de los de esta especie tan rara.

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Joan
Hace más de 4 años

Per quina pudor i albo:

Es que no sabeu llegir la noticia? Precissament en Verger en sortira de rosetes perque ha fet ses coses correctament, ho heu entes ara?

Precissament ell denuncia l,ocultacio de proves al PP, ho heu entes ara?

Per molt que intenteu embrutar l,image de aquest homo no ho aconseguireu

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laveritatofen
Hace más de 4 años

Deixau fer els informes, anau a la via i provau els trens segons les verificacions techiques i voreu si son compatibles elsbme4ros amb els trens electrics. No hi ha cap usuari que hagi vist cap metro acoplat a cap tren circulant amb normalitat. Els informes poden estar fets per afins a un partit o a un altre i no son molt fiables. Demanauli al tecnic que recepciona les obres del metro, la trinxera de son tell o la trinxera de sineu, la dels simuladors, els trens darta, les ijfinites reformes dinca, landana curta denson cladera, la megafonia dels trens diesel, el canvi de les maquines expenadores de ticketsl etc

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Toniet
Hace más de 4 años

en Baleares derecha es símbolo de corrupción, de cárceles llenas de corruptos y de endeudamiento público. El 65% de la deuda pública de Baleares que está en records históricos la han generado Matas y Bauzá, un corrupto y un mentiroso y, los dos, unos ineptos.

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albó
Hace más de 4 años

Per a mi, va ser més greu el sobrecost important, per mor de la nova amplària de les trinxeres, no programada, sense parlar del seu impacte sobre el paisatge i el llarg tancament de la línia.

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QUINA PUDOR...
Hace más de 4 años

quina pudor que fa tot!!!!!!!!!! es que ja no ens podem girar cap a cap lloc. tot esta fet una m......... tanmateix es clar tot surt, o mes prest o me tard.. es per demes... i clar estan acollonits segons quins que es pensaven que pasarien de llarg.. segeix diguen el mateix, me pareix que en els propers pressupots poden incluir una partida per aixamplament de les pressos perque sino arribarà un moment que n'hi haura mes a dins que a dafora... vorem com acabarà el tema..... vorem!!!!!

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Caldereta
Hace más de 4 años

Quina poca vergonya que te aquest Orta, esper que la demanda se li torni contra ell. Això li passarà per no tenir gens de personalitat i seguir les directrius del seu partit a pesar d saber q no hi havia res il.legal. El PP es pensa q escampant la merda ell sortirà ben parat i la gent no es beneita. Ho pagaran a les properes eleccions!!

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