Elecciones municipales 2019

Ciudadanos elige a Xisca Mesquida Ordinas como candidata en Binissalem

| Binissalem |

Valorar:
preload
Xisca Mesquida Ordinas, candidata de Ciudadanos en Binissalem.

Xisca Mesquida Ordinas, candidata de Ciudadanos en Binissalem.

12-04-2019 | David Gonzalvez

Ciudadanos (Cs) ha designado a Xisca Mesquida Ordinas como candidata a Alcaldía de Binissalem para las elecciones municipales del 26 de mayo.

Mesquida apuesta por «una política de transparencia y por una mayor participación de los ciudadanos en la política municipal».

Tiene previsto crear mesas de participación popular, para lograr este objetivo. Entre las asignaturas pendientes de resolver destaca la «mejora en el mantenimiento de las instalaciones deportivas y un aumento en la oferta cultural para los adolescentes».

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Aina
Hace 6 meses

S'ha enterat que C's vol eliminar IB3 i que només vegem TVs madrilenyes? O que volen que Educació depengui d'un funcionari de Madrid, com en temps del franquisme? O que per ser funcionari no faci falta entendre el mallorquí i t'entimin l'Háblame en cristiano? I que tot depengui de Madrid perquè així s'ho puguin repartir a la llotja del Bernabéu, com son Espases? Etc.etc. Si és mallorquina, aquesta al·lota, ha de ser ben curta

Valoración:3menosmas

Boira
Hace 6 meses

Els balears lliberals volem trancar amb les cadenes catalanistes. El taronge es tendència. Binissalem val el canvi

Valoración:0menosmas

Mateu
Hace 6 meses

Que una mallorquina vulgui fer part d'una candidatura antimallorquina vol dir que té el cervell segrestat. Pobra al·lota, fa pena.

Valoración:-4menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1