El cantante Marcel Cranc. | Redacción Cultura

TW
0

Espectáculo. A las 20.00 horas, en el Museu Dionís Bennàssar de Pollença (Roca, 14), el concierto Les músiques de Shakespeare, organizado por Euroclàssics.

Conferencia. A las 18.30 horas, en la Biblioteca Pública de Palma Can Sales, la charla Un balear il·lustre: El cardenal Despuig, a cargo de Antònia Soler i Nicolau.

Concierto. A las 21.00 horas, en Trui Teatre de Palma, la banda Morat.

Charla. A las 19.00 horas, en Caixafòrum de Palma, Engaños, espías y misterios. La investigación nuclear durante la Segunda Guerra Mundial, con Fernando Negredo.

Música. A las 20.00 horas, en la Sala Magna del Real Club Náutico de Palma, Isis ‘Apache’ Montero presentará Canela en Rama.

Libro. A las 20.00 horas, en el Ajuntament de Llucmajor en s’Arenal (Maria Antònia Salvà, 50), La Platja de Palma. Evolució històrica i planejament urbà, a cargo de Miquel Sbert Garau y Catalina Salvà.

Concierto. A las 20.30 horas, en el Auditòrium de Maniga de Cala Millor, Marcel Cranc, presentará La vertadera història-cases de sucre.

Conferencia. A las 20.00 horas, en la biblioteca municipal de Vilafranca de Bonany, Les beguines. Una pràctica de feminisme religiós a l’Edat mitjana, a cargo de Josep Amengual.