Camps se reúne con el Institut Ramon Llull para la reincorporación de Balears

| Barcelona |

Valorar:
preload
Esperança Camps, Àlex Susanna i Marta Fuxà durante la reunión de este jueves entre el Govern Balear y el Institut Ramon Llull.

Esperança Camps, Àlex Susanna i Marta Fuxà durante la reunión de este jueves entre el Govern Balear y el Institut Ramon Llull.

25-01-2014 | CAIB

La mañana de este jueves se ha producido en Barcelona la primera reunión entre la Conselleria de Participació, Transparència y Cultura y el Institut Ramon Llull para tratar el reingreso del Govern Balear en el consorcio cultural. Al encuentro han asistido la consellera Esperança Camps, la directora de política lingüística Marta Fluixà, y el director y el gerente del Institut Ramon Llull Àlex Susana y Josep Marcé.

Durante la reunión se han marcado los pasos a seguir para formalizar el reingreso. El objetivo es el de trabajar conjuntamente para promocionar internacionalmente a los creadores tanto de Catalunya como de las Illes Balears. En este sentido, se ha hablado de la organización y funcionamiento interno del Institut y de su papel dentro de la Funcació Ramon Llull.

Uno de los temas más destacados ha sido la celebración del Año Ramon Llull en Balears, Catalunya y en el exterior, en el que ya se visualizará la colaboración entre el Institut Ramon Llull i el Govern Balear. Esta colaboración se hará extensiva a los principales proyectos del Institut de cara al período 2015-2016 en los ámbitos de la lengua, la literatura, la música, las artes escénicas, las artes visuales, la arquitectura, etc.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

INVASION CASTELLANA EN 1715?
Hace más de 3 años

Pero si ya llevaban siglos unidas las coronas de Castilla y Aragón. Por cierto el mayor genocida de la historia de las Baleares fue JAIME I, y bien que lo celebran los catalanistas cada 31 de diciembre. Si Ramon LLull levantara la cabeza, con lo que defendió el el reino de Mallorca. Recomiendo lectura http://jaumetercer.com/index.php/historia/histories-han-contat/562-es-33-viatges-d-en-ramon-llull-ramon-llull-contra-s-anexionisme-aragones

Valoración:1menosmas

Fa mokts segles que se va arreglar!
Hace más de 3 años

Més vassallatge varem patir a partir del 1715 amb la invassió dels castellàns i les traidories dels botiflers. I aqueixa encara no la hem superada. Venuts a la Castella imperial, mentiders i embullosos!

Valoración:1menosmas

regne de mallorca
Hace más de 3 años

A la manera del nostre Jaume III de Mallorca, convocat a Barcelona per Pere III (IV) per tal de fer-li vassallatge.

Valoración:-5menosmas

Al de baix
Hace más de 3 años

No costarà rès. Al contrari.

Valoración:2menosmas

Pregunta
Hace más de 3 años

¿Cuánto nos va a costar la "fiesta"?

Valoración:-3menosmas

Querisa
Hace más de 3 años

Ni siquiera ls panoplia de que el Mallorquín es un idioma diferente del Catalán es una creación vuestra, sino que la habéis copiado de los castellanos felipistas afrancesados. No servís ni para mentir de forma medianamente inteligente.

Valoración:5menosmas

No teniu vergonya
Hace más de 3 años

Aqui els únics venuts sou voltros els gonelles, que fa trescents anys vos passareu de bàndol i entregareu Mallorca als castellàns que expoliaren la ciutat, saquetjaren les cases i abusaren de nines i dones. Després heu continuat bsixant-vos els pantalóns davant els castellàns i extremenys, fíns el punt de no voler uns pressuposts dignes perque ells tenguin els nostros doblers. Els que sobrau aqui sou voltros, covards!

Valoración:6menosmas

Lo Nuestro con "Sobreasada"
Hace más de 3 años

Una cosa ha deixat bén clara en Bauzá i els fatxes del C.B. Els ultraespanyolistes odien a mort la nostra cultura, i si no anam vius la tornaràn a fer, i més grossa si cal. Vius i ungles, que de més forts i valents hem fet fora al llarg de la Història.

Valoración:4menosmas

blanquerna
Hace más de 3 años

Som partidari de tornar al Institut Ramon Llull, emperò no sé si frissam massa, donant certa impressió de subordinació cultural. Sembla que no hi hagi negociacions, ans certa dependència. Tot i això, aquesta afiliació serà bona per a la nostra cultura.

Valoración:-8menosmas

som balears mai catalans
Hace más de 3 años

Catalanopoly, catalanizando Baleares impunemente y encima gracias.

Valoración:-4menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1