El govern francès, sempre guia i far de la Il·lustració i el progrés (no com d’altres, i qui s’hi vegi esmentat ja sabrà cap on mirar...) prepara una llei per regular l’activitat dels influencers, i cal aplaudir-ho. Aquí encara no ha triomfat el mot ‘influenciador, -a’, entès com la persona que té gran influència mediàtica per la seva activitat i popularitat a la web o les xarxes socials, però a França (altre senyal que van per davant) ja parlen d’influvoleurs, l’híbrid d’influencer i voleur (lladre) per avisar que sovint les promocions i consells que ofereixen aquests individus no són pas desinteressats sinó el producte ben elaborat per empreses i creadors de continguts digitals amb la intenció de comercialitzar algun producte i/o estendre alguna idea. I la llei encalça que, igual que en el món no digital, les elaboracions publicitàries dels influencers es distingeixin de la informació, que s’avisi si les imatges han estat retocades, es reguli l’accés dels menors a alguns continguts (difícil!) i s’implanti un sistema de denúncia i resolució dels missatges potencialment o efectivament fraudulents.
Una llei justa
18/05/23 0:29
También en Opinión
- Fallece Xisco Serra, uno de los culturistas mallorquines más reconocidos a nivel internacional
- Una familia con tres hijos menores duerme en la calle en Ibiza: «Nos piden 3.000 y 4.000 euros de alquiler»
- La ayuda del Imserso que desconocen los jubilados
- Por qué deberías tomar zumo de limón por las mañanas
- Mercadona: Estas son las 7 novedades del mes de mayo
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
De momento no hay comentarios.